Musiikki

Musiikki on mukana seurakunnan elämässä niin arjessa kuin juhlassa. Virret ja muu musiikki antaa sanomalle soivan muodon. Se tuo uskoa, iloa, toivoa ja rakkautta. Musiikilla on suuri merkitys myös ihmisten välisen yhteyden luojana.

Kuorossa laulaminen on hyvä paikka olla seurakunnan toiminnassa mukana. Kuorossa laulaminen kehittää laulutaitoa ja antaa hyvän mielen. Laulun avulla voi laittaa hyvän kiertämään eli tuoda iloa ja toivoa myös muille.

Kaikissa seurakunnan musiikkiasioissa sinua auttaa kanttori Marika Myllymäki puh. 050 3547809 tai marika.myllymaki@evl.fi.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat soittaa tai laulaa seurakunnan tilaisuuksissa.

Otathan yhteyttä hyvissä ajoin myös silloin, kun mietit musiikkitoiveita häihin.

Kuorot

Seurakunnan kuoroja johtaa kanttori Marika Myllymäki.

Kuoroihin otetaan mukaan uusia laulajia!

Kirkkokuoro

Kirkkokuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 18.00 - 19.30 seurakuntatalolla.

Familia –kuoro

Familia-kuoro harjoittelee torstaisin klo 17.30 - 19.15 seurakuntatalolla.

Lasten kuoro

kokoontuu keskiviikkoisin klo 17.30-18.00 seurakuntatalon päiväkerhotilassa. Käynti kirjaston puoleiselta pihalta. Kuoroon mahtuu laulajia 6-12-vuotiaita! Ota yhteyttä Marikaan!

Kirkkokuoro kirkon alttarilla

Familia-kuoron kuva