Virkattu vaaleanpunainen hiiri syysmetsässä.

Lähetystyö

Lähetystyö pohjautuu Jeesukseen antamaan lähetyskäskyyn: Matt 28:19,20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti”.

Tule mukaan iloiseen ja eloisaan joukkoomme!

Seurakunnan nimikkolähetit

Nimikkolähetteinämme ovat Päivi ja Ilkka Repo Namibiassa Suomen Lähetysseuran sekä Pekka Jauhiainen Venäjällä Suomen luterilaisen evankeliumiyhdistyksen kautta. Nimikkokohteitamme ovat SAT-7 satelliittitelevisiotyö Lähi-Idässä, Euroopassa ja Pohjois-Afrikassa sekä Tansaniassa TCRS Morogoro –yhteisön kehittämisohjelma. Lisäksi seurakunnalla on nimikkostipendiaatti Senegalissa Jean Birem Faye.

Lähetyskahvila Pandu

Lähetyskahvila Pandu kokoontuu seurakuntatalon aulassa maanantaisin klo 10-13. Vapaahehtoiset kahvittavat seurakuntatalon keittiössä leivotuilla leivonnaisilla. Myytävänä monenlaisia vapaaehtoisten tekemiä käsitöitä. Kahvilaan voit tulla istumaan pidemmäksikin aikaa ja tekemään omia käsitöitä.

Siltarannan kirpputori

Paljon hyvää ja edullista vaatetta ja tavaraa lähetyksen hyväksi. Avoinna la klo 10.00-14.00 ja ke klo 12.00-15.00. Kevään pussipäivät ovat maaliskuussa ja toukokuun puolivälistä kesäkuun puoliväliin. Kirpputorilla voit käydä ostoksilla tai tuoda puhdasta ja ehyttä tavaraa myytäväksi.

Käsitöitä lähetyksen myyntipöydällä.

vs. Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri
Kirstantie 7
66500 Vähäkyrö

Käsityökökkä

Käsityökökkä kokoontuu Siltarannassa tiistaisin. Seuraavan kerran kokoonnumme 16.1.2024 klo 14-16. Voit tulla tekemään käsitöitä lähetystyön tai diakoniatyön hyväksi. Materiaaleja saatavana paikanpäältä ja uusia ideoita otetaan vastaan. Kökkäläiset kahvittaa vuorotellen illassa.