Aikuisille

Kokoontumisten tarkat päivämäärät ja kellonajat löytyvät kirkollisista ilmoituksista.

Eläkeläisten kerhot
Eläkeläisten kerhot kokoontuvat joka toinen keskiviikko klo 11.30 srk-talolla ja klo 13.00 Tervajoen rukoushuoneella.

Ystäväpiiri
Ystäväpiiri on mielenterveyskuntoutujille tarkoitettu piiri, joka kokoontuu joka toinen keskiviikko klo 11.30 seurakuntatalolla.

Kehitysvammaisten kerho
Kehitysvammaisten kerho on kerran kuukaudessa Koivusillassa. Lisäksi järjestetään joulujuhla ja kesätapahtuma.

Hartaudet Fyrrykartanossa
Fyrrykartanossa on hartaus kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena torstaina klo 13.30. Myös omaiset voivat tulla mukaan.

Surupiiri
Surupiiri on tarkoitettu kaikille, jotka ovat hiljattain menettäneet läheisensä. Piiri alkaa syyskaudella pyhäinpäivän tienoilla ja kokoontuu seitsemän kertaa.

Naisten tilaisuudet
Naisten piiri kokoontuu joka toinen torstai seurakuntatalolla.

Omaishoitajat
Omaishoitajille on oma tilaisuus yhdessä rovastikunnan muiden seurakuntien kanssa muutaman kerran vuodessa.

Lähimmäispalvelu
Lähimmäispalvelun kautta tuodaan iloa yksinäisille. Vapaaehtoisille nimetään ihminen, jota saa käydä tapaamassa säännöllisesti. Mukaan toimintaan voi lähteä, jos aikaa ja auttamisenhalua löytyy. Lisätietoja saa diakonilta.

Tervajoen miestenpiiri
Tervetuloa tutkimaan Raamattua Tervajoen rukoushuoneelle. Kokoontumiset joka toinen torstai klo 18.00.

Siltarannan miestenpiiri
Miestenpiiri kokoontuu Siltarannassa kerran kuukaudessa torstaisin klo 18.00.