To­i­mi­s­to­si­h­tee­rin vi­r­ka­suhde Vähänkyrön seura­kun­nassa

7.3.2019 09.53

Toimistosihteerin tehtäviin kuuluvat mm. kirkkoherranviraston asiakaspalvelu, jäsenrekisterin hoito- ja kirjaustehtävät, virkatodistusten ja sukuselvitysten laadinta, kirkollisten toimitusten aika- ja tilavaraukset sekä avioliiton esteiden tutkinta ja seurakuntaneuvoston sihteerin tehtävät. Seurakunta käyttää Katrina-resurssienhallintaohjelmaa.

Pätevyysvaatimuksena on vähintään soveltuva ammatillinen koulutus tai tutkinto ja ammatillinen osaaminen sekä alan useamman vuoden työkokemus. Tehtävässä edellytetään hyviä asiakaspalvelu- ja ATK-taitoja.  Eduksi luetaan työkokemus kirkkoherranvirastosta. 

Palkkaus on vaativuusryhmä 501 mukainen. Säännöllinen työaika on 36 h 15 min/vko (+kiky).

Virkaan valitun tulee olla Suomen ev. lut. kirkon jäsen ja hänen on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen viran vastaanottamista. Virkaan valitulla on 6 kuukauden koeaika. Valitun tulee varautua 1.1.2020 aloittavan keskusrekisterin tuomiin muutoksiin, jolloin osa työstä tapahtuu Vaasan Koulukadun toimipisteellä.

Virka tulee vastaanottaa 20.5.2019.

Hakemus lähetetään 27.3.2019 klo 15 mennessä os. Vähänkyrön seurakunta, Kirstantie 7, 66500 Vähäkyrö tai sähköpostilla vahankyron.seurakunta@evl.fi merkinnällä "Hakemus toimistosihteerin virkasuhteeseen”.

Hakijoiden tulee varautua haastatteluun 29.3. klo 14 alkaen. Haastateltaville ilmoitetaan haastatteluaika 27.3.

Kyselyihin vastaa kirkkoherra Petri Hautala 050 354 7805, petri.hautala@evl.fi tai toimistosihteeri Raija Lindgren 044 480.8510.

« Uutislistaukseen